فروشگاه ایرانیکان
انرژی سنگ ها
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

انرژی سنگ ها

«هرمز نبیری»، سنگ‌شناس و یك كلكسیونر است. در كارگاه او علاوه بر سنگ‌های طبیعی یا تراش‌خورده شگفت‌آور، مجموعه‌ای از انگشتر و گردنبندهای بسیار قدیمی ایرانی، چینی و ژاپنی و حتی وسایلی مانند فانوس، ظروف غذاخوری، اسلحه و تله شكاری وجود دارد كه آن‌جا را شبیه یك موزه كرده است.

نبیری درباره انرژی سنگ‌ها به گزارشگر رادیو بین‌المللی چین (CRI)، توضیح می‌دهد: «بیش‌تر كسانی كه هر هفته روزهای تعطیل به كوه‌ها می‌روند،

چرا پادشاهان تاج به سر می‌گذاشتند ؟

رادیو بین‌المللی چین (CRI): تاج در كارتون‌ها و فیلم‌ها نماد پادشاهی است. شخصیت پادشاه همیشه یك تاج بر سر دارد و پرنس نیز زمانی پادشاه می‌شود كه تاج را بر سر می‌گذارد. در خیلی از داستان‌ها هم دعوا سر تاج رخ می‌دهد.

اگر دقت كرده باشید، بیش‌تر تاج‌ها دارای یك الماس بزرگ در وسط و نیز جواهرات كوچك و بزرگی بر روی بدنه هستند. به همین علت نگهداری و نمایش یك تاج در موزه، ممكن است سارقان را وسوسه كند. همچنین وجود الماس و جواهرات ریز و درشت دور تاج، آن را سنگین می‌كند. اما چرا در طول تاریخ، پادشاهان راحت‌طلب، به جای تحمل سنگینی وزن تاج روی سر خود، چیز دیگری را برای نماد پادشاهی خود انتخاب نكردند؟

راز استفاده پادشاهان و ملكه‌ها از تاج چیست؟ جواهرات در حقیقت همان سنگ‌های طبیعی هستند كه ظاهری جذاب دارند و گاهی پس از تراش‌كاری زیباتر می‌شوند. در طول تاریخ، ساختن تاج پادشاه بر عهده شخص جواهرساز بوده است. گاهی ساخت یك تاج ماه‌ها یا سال‌ها طول می‌كشید. علت طولانی شدن زمان اتمام ساخت تاج، دستور پادشاه برای جست‌وجوی سنگ‌های خاص بوده است. آیا پادشاه و جواهرساز تنها در پی زیبایی ظاهری و یا افزایش ارزش و بهای سنگ‌های تاج بوده‌اند؟ آیا انتخاب سنگ‌های جواهر، اصول خاصی داشته است؟

پاسخ تمام پرسش‌ها در دو كلمه نهفته است: «انرژی سنگ‌ها».

پادشاهان چگونه از انرژی سنگ‌های روی تاج استفاده می‌كردند؟ یك سنگ چگونه می‌تواند انرژی داشته باشد؟ آیا سنگ‌ها موجوداتی زنده هستند؟

انرژی نور

«هرمز نبیری»، سنگ‌شناس و یك كلكسیونر است. در كارگاه او علاوه بر سنگ‌های طبیعی یا تراش‌خورده شگفت‌آور، مجموعه‌ای از انگشتر و گردنبندهای بسیار قدیمی ایرانی، چینی و ژاپنی و حتی وسایلی مانند فانوس، ظروف غذاخوری، اسلحه و تله شكاری وجود دارد كه آن‌جا را شبیه یك موزه كرده است.

نبیری درباره انرژی سنگ‌ها به گزارشگر رادیو بین‌المللی چین (CRI)، توضیح می‌دهد: «بیش‌تر كسانی كه هر هفته روزهای تعطیل به كوه‌ها می‌روند،

می‌گویند كه وقتی در كوه هستند، آسوده تنفس می‌كنند و آرامش دارند. اما در حقیقت، تنها هوای كوهستان نیست كه به انسان آرامش می‌بخشد. این، نیروی منتشر شده از سنگ‌های دل كوه است كه به انسان انرژی مثبت می‌دهد. آهن، نیترات، سدیم، منیزیم و… از عناصر وجودی ما هستند كه در دل سنگ‌ها و كانی‌ها وجود دارند. پس می‌توان گفت كه سنگ‌ها زنده هستند. ما روزی به نور الهی می‌رسیم اما سنگ‌ها از میلیاردها سال قبل به این درجه از رشد رسیده‌اند. وجود اكسید آهن، رنگ خون ما را قرمز كرده است. من وقتی در كارگاهم سنگ سیاه آهن را تراش می‌دهم، دست‌هایم قرمز می‌شود. همان‌طور كه خون خرچنگ به علت وجود منیزیم در آن، سبز رنگ است.»

درمان بیماری‌های روح

«نبیری»، وجود هاله را این‌گونه توضیح می‌دهد: «وجود انسان از دو قسمت تشكیل شده است. نخست جسم فیزیكی كه بخش قابل رؤیت بدن كه دارای وزن است و دوم، جسم حیاتی كه بخش غیرقابل رؤیت بدن ما است. پیشتر شنیده‌اید كه برخی معتقدند انسان‌ها به دور خود هاله‌ای دارند. این هاله كه رنگ آن در افراد مختلف متفاوت است، می‌تواند گویای روحیات و همچنین وضعیت جسم حیاتی فرد باشد. »

طبق گفته‌های این سنگ‌شناس، همان‌طور كه بروز علامت‌هایی چون تغییر رنگ چهره، زبان و چشم‌ها و وجود آثار كبودی در بدن به تشخیص بیماری ما كمك می‌كند، بررسی رنگ‌های هاله دور انسان نیز می‌تواند منعكس‌كننده وضعیت روحی فرد باشد.

در واقع اگر هاله شخصی دچار مشكل و ضعف باشد، می‌توان با اطمینان گفت كه او دچار ناراحتی یا ضعف روحی است. این ضعف‌ها می‌توانند عامل اصلی بروز رفتارهایی چون تندخویی، خباثت و یا حتی برعكس آن، بی‌تفاوتی و بی‌خیالی بیش از اندازه و ترحم شدید در فرد باشند. در نتیجه اگر امكانات رؤیت هاله وجود داشت، می‌توانستیم به بسیاری از مشكلات روحی خود و علت‌های آن پی ببریم. وجود دستگاهی با كاربری رؤیت هاله و تشخیص ضعف‌های روحی انسان، تنها یك سوژه جذاب برای فیلم‌های تخیلی نیست. اكنون پزشكان و متخصصان با استفاده از دوربین «كرنلیان» قادر هستند از هاله انسان عكاسی كنند. آن‌ها از تمام بدن فرد عكس می‌گیرند و سپس به بررسی وضعیت هاله می‌پردازند.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 20 اسفند 1394برچسب:انرژی سنگ ها, چاکراها,
ارسال توسط گنج بزرگ