فروشگاه ایرانیکان
چاكرا
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

چاكرا

درباره تاج پادشاهان باید بدانید كه چاكرای هفت مركز دریافت انرژی‌های مؤثر بر قدرت تصمیم‌گیری است و پادشاه تاج را بر روی سر خود می‌گذاشت چون می‌دانست الماس وسط آن، این چاكرا را تغزیه نوری می‌كند. وجود سنگ جواهرات دیگر به كار رفته در تاج نیز به علت خاصیت هر یك از آن‌ها بوده است.

«نبیری» تلاش می‌كند خیلی ساده و كوتاه درباره انرژی صحبت كند: «جسم حیاتی انسان از هفت رنگ اصلی طیف خورشیدی: قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی و بنفش تشكیل شده و دارای هفت «چاكرا» است. «چاكرا»ها از طریق فكر و احساس، بر روی جسم فیزیكی تأثیر مستقیم می‌گذارند. آن‌ها انرژی‌ها را از محیط اطراف دریافت كرده و به جسم حیاتی منتقل می‌كنند. همان‌طور كه قلب و رگ‌ها خون را به تمام بدن می‌رسانند، چاكراها نیز عمل دریافت و گردش انرژی در بدن را انجام می‌دهند. هر یك از چاكراها در نقطه‌های مشخصی از بدن قرار دارند و هر كدام نورهای یك رنگ خاص را دریافت می‌كنند. چاكرای اول در پایه ستون فقرات قرار دارد و رنگ آن قرمز است و چاكرای چهارم در قلب و سبزرنگ است. چاكرای هفتم در تاج سر است و رنگ آن بنفش است.»

اگر یك چاكرا بسته شود یا بیش از اندازه باز باشد، توازن جریان حركتی نور در بدن دچار مشكل می‌شود. برای مثال زمانی كه چاكرای یك زیاد بسته شود، فرد خسیس و خبیث خواهد شد اما اگر همان چاكرا زیادی فعال باشد فرد، ولخرجی می‌كند و كنترلی روی این رفتار خود ندارد.

اگر طیف‌های قرمز در بدن كافی نباشد، بیماری‌هایی نظیر كم‌خونی، تب، التهاب، ضعف، كمبود نیروی حیاتی و چاقی به بدن هجوم می‌آورد. برای درمان این بیماری‌ها بایست با به كار بردن سنگ‌های قرمز، طیف قرمز را به بدن وارد كرد. سنگ‌ها در تماس مداوم با پوست، انرژی و طیف رنگی را به بدن تزریق می‌كنند و فرد از بیماری رها می‌شود.

درباره تاج پادشاهان باید بدانید كه چاكرای هفت مركز دریافت انرژی‌های مؤثر بر قدرت تصمیم‌گیری است و پادشاه تاج را بر روی سر خود می‌گذاشت چون می‌دانست الماس وسط آن، این چاكرا را تغزیه نوری می‌كند. وجود سنگ جواهرات دیگر به كار رفته در تاج نیز به علت خاصیت هر یك از آن‌ها بوده است.

به گفته نبیری، به علت وجود سنگ‌های متعدد و وجود انرژی مثبت قوی، او و كسانی كه به كارگاهش می‌آیند هرگز تا زمانی كه آنجا هستند احساس خستگی روحی نمی‌كنند. گفته می‌شود استفاده از سنگ‌های خوشه‌ای (سنگ‌های بزرگ طبیعی و دست‌نخورده) در محل كار، اضطراب و خستگی را كاهش داده و از فشار عصبی كارمندان جلوگیری می‌كند. حتی وجود یك سنگ آرامش‌بخش مانند مالاكیت داخل اتومبیل، بر اعصاب راننده مؤثر خواهد بود.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 20 اسفند 1394برچسب:چاكرا,
ارسال توسط گنج بزرگ