فروشگاه ایرانیکان
آموزش زیبایی و جذابیت
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

آموزش زیبایی و جذابیت

امروز دغدغه اصلی خیلی از خانم ها زیبایی صورت و اندامشان است خیلی ها با عمل این کارها را انجام می دهند ولی دریغ از اینکه بدانند با رعایت کردن نکته های ریز و کوچک میتوانند بدون خرج اضافی زیبا و جذاب شوند .

دست نگه دارید ، قبل از هرکاری راه حل های طبیعی که ما به شما پیشنهاد میکنیم را انجام دهید .

راه حل اول : حل مشکل خشکی و ترک لب

راحت ترین راه این است که از شکرقهوه ای و یک پارچه(یا حوله خیس) استفاده کنید سپس به لب هایتان روغن نارگیل بمالید تا کاملا مرطوب شود .

زیبایی لب : اگر میخواهید لبتان نرم و زیبا میتوانید نصف قاشق چایخوری عسل طبیعی را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون هم بزنید و قبل از خواب به لبتان بزنید .

راه حل دوم : از بین بردن جوش یا آکنه

برای برطرف کردن نواحی دارای جوش می‌توانید از مخلوط سه قاشق غذاخوری آب یا ژل آلورا با چهار قطره روغن درخت چای استفاده کنید . آلوورا دارای موادی است که باکتری‌های ایجاد‌کننده آکنه را از بین می‌برد، به‌علاوه تسکین‌دهنده‌های تتورم های پوست است ، آثار زخم ها را از بین می برد و رشد پوست جدید را تحریک می‌کند. روغن درخت چای سرشار از آنتی‌باکتری‌ها و آنتی‌میکروب‌هاست که جوش‌های سر‌سفید را پاک می‌کند، اما باید رقیق‌شده آن مصرف شود چون خیلی قوی است.

راه حل سوم : مو‌های مجعد

نصف یک آووکادو را با دو قاشق چایخوری روغن زیتون مخلوط کنید و سپس روی موهای مرطوب و تمیز خود ماساژ دهید. پس از پانزده الی بیست دقیقه کاملا مو‌های خود را شستشو دهید و سپس یک نرم‌کننده بزنید. هر دو این مواد تشکیل‌دهنده بسیار مرطوب‌کننده هستند که به بهبود حالت موهای مجعد کمک می‌کنند.

راه حل چهارم : پوست خشک

آب لیمو را با پنج قاشق غذاخوری شکرقهوه‌ای و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کنید، بعد از آن در زیر دوش با یک لیف یا کف دستتان روی پوست خود بکشید و بعد آبکشی نمایید. لیمو دارای اسیدهای میوه طبیعی است که چسبی را که سلول های مرده پوست را در کنار هم نگه می‌دارد ، باز می‌کند. شکر نیز دارای موادی است که به آرامی منافذ پوست را تمیز می‌کند و بازده سلول‌ها را افزایش می‌دهد. روغن زیتون هم توصیه میشود زیرا سرشار از ویتامینی است که پوست را تغذیه و نرم می‌کند .

راه حل پنجم : پوست خشکیده و مرده

به مقداری از کرم دست ، چند قطره روغن نارگیل اضافه کنید و به آرامی اطراف انگشتان بمالید . برای نتیجه بهتر ده دقیقه دستکش‌های پلاستیکی دست کنید تا کرم جذب شود .

راه حل ششم : موهای گیر‌کرده در زیر پوست

چهار قرص آسپیرین را در یک دوم قاشق چایخوری آب گرم حل کنید و یک قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید تا مایعی خمیری ایجاد شود . این ترکیب را روی محل دارای مشکل بمالید و بگذارید ده دقیقه بماند . سپس با آب ولرم بشویید . آسپیرین دارای سالیسیلیک اسید است که به از بین رفتن پوست روی مو کمک زیادی می‌کند . به علاوه مواد ضد تورم هم دارد که به کاهش تورم آن ناحیه کمک می‌کند . (به پوست های حساس توصیه نمی شود)

راه حل هفتم : دندان‌های زرد

سه قاشق چایخوری جوش شیرین را با یک قاشق چایخوری آب مخلوط کنید تا خمیری شکل شود . مقداری از مخلوط را روی مسواک خود بگذارید و کاملا مسواک بزنید . این کار را دو تا سه بار در هفته انجام دهید . جوش شیرین دندان‌ها را براق می کند و جرم‌ها را از بین می‌برد ؛ البته برای مصرف روزانه توصیه نمی‌شود ، چون می‌تواند به مینای دندان آسیب بزند .



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:آموزش, زیبایی , جذابیت,
ارسال توسط گنج بزرگ